REFUNDS & RETURNS POLICY

Order cancellation

All orders can be cancelled until they are shipped. If your order has been paid and you need to change or cancel it, you must contact us within 12 hours. Once the packaging and shipping process has started, it can no longer be cancelled.

Tutti gli ordini possono essere annullati fino alla loro spedizione. Se il tuo ordine è stato pagato e devi modificarlo o annullarlo, devi contattarci entro 12 ore. Una volta avviato il processo di imballaggio e spedizione, non è più possibile annullarlo.

Refunds

Your satisfaction is our #1 priority. Therefore, you can request a refund or reshipment for ordered products if:

(1) You do not receive them within the guaranteed time (45 days not including 2-5 day processing)

(2) You receive the wrong item

(3) You do not want the product you have received (but you must return the item at your expense and the item must be unused)

La tua soddisfazione è la nostra priorità numero 1. Pertanto, è possibile richiedere un rimborso o una rispedizione per i prodotti ordinati se:

(1) Non li ricevi entro il tempo garantito (45 giorni esclusa l’elaborazione di 2-5 giorni)

(2) Ricevi l’articolo sbagliato

(3) Non si desidera il prodotto ricevuto (ma è necessario restituire l’articolo a proprie spese e l’articolo non deve essere utilizzato)

We do not issue the refund if:

(1) Your order does not arrive due to factors within your control (e.g. providing the wrong shipping address)

(2) Your order does not arrive due to exceptional circumstances outside our control (e.g. not cleared by customs, delayed by a natural disaster).

*You can submit refund requests within 15 days after the guaranteed period for delivery (45 days) has expired. You can do it by sending a message on Contact Us page.

(1) Il tuo ordine non arriva a causa di fattori sotto il tuo controllo (ad es. Fornire un indirizzo di spedizione errato)

(2) Il tuo ordine non arriva a causa di circostanze eccezionali al di fuori del nostro controllo (ad es. Non sdoganato dalla dogana, ritardato da un disastro naturale).

* È possibile inviare richieste di rimborso entro 15 giorni dalla scadenza del periodo di consegna garantito (45 giorni). Puoi farlo inviando un messaggio sulla pagina Contattaci.

Exchanges

If for any reason you would like to exchange your product, perhaps for a different color or type, you must contact us first and we will guide you through the steps.

Please do not send your purchase back to us unless we authorize you to do so.

Se per qualsiasi motivo desideri scambiare il tuo prodotto, magari per un colore o tipo diverso, devi prima contattarci e ti guideremo attraverso i passaggi.

Ti preghiamo di non rispedirci il tuo acquisto a meno che non ti autorizziamo a farlo.